Võitsime Digiteol parima Facebooki reklaami auhinna

Saime Digitegu 2016 konkursil Elva linna sissekirjutuskampaaniaga parima Facebooki reklaami tiitli.

Konkursil andis punkte kampaania töötavus: hinnati seda, kui palju klient kampaaniasse pandud rahast päriselt tagasi sai, mitu toodet müüdi, mitu inimest ennast sisse kirjutas jne.

Foto: Marko Mumm

Foto: Marko Mumm

Kampaania eesmärk oli juba Elva linnas elavaid, kuid mitte veel sissekirjutuse teinud inimesi motiveerida sissekirjutust tegema.

Mida tegime?
Kampaania koosnes Facebooki postitustest Elva linna Facebooki lehel ning nende võimendamisest Elva linnas ning Elva linna vahetuses ümbruses elavatele inimestele. Lisaks lõime kampaanialehe tuleelva.ee alla rubriigi “Kirjuta end sisse”, millele tegime ka lihtsa ja arusaadava juhise, kuidas saab end Elva linna sisse kirjutada. Postitusi aitas levitada Mediabrands Digital.
Kampaania fotodel kasutasime kohalikus kogukonnas tuntud ja lugupeetud inimesi.

Elva_fotod

Kampaania sisu

  • Testimonial-tüüpi sisuturunduskampaania
  • Kampaania viiel fotol kasutasime kohalikus kogukonnas tuntud ja lugupeetud inimesi
  • 5 Facebooki postitust Elva linna Facebooki lehel
  • Geotargetingi kasutades levitasime postitusi Elva linnas ning Elva linna vahetus ümbruses elavatele inimestele
  • Kampaanialehe tuleelva.ee all rubriik “Kirjuta end sisse” koos lihtsa ja arusaadava juhisega, kuidas seda tehaTulemused
  • Detsembrikuu jooksul tegi sissekirjutuse 60 inimest
  • Elva 2016. a eelarvesse lisandus 60 000 eurot
  • Agentuuri ajaloo suurim ROI – 3881%60 000 euro eest saab Elva näiteks 3 uut mänguväljakut või 300 pinki parkidesse ja tänavatele

Kampaania uudisest lähemalt Best Marketingis “Digitegu 2016 parim Facebooki reklaam: Elva linna sissekirjutus­kampaania”.

Kirjutas: Jane Palm